Searching...
2013. április 15., hétfő

Az én Erdélyem 3.: Zita képei


A napokban Zita írt nekünk levelet, aki minden évben egyszer ellátogat erdélyi barátaihoz. Utazásairól négy képet küldött nekünk.




Részlet Olvasónk leveléből:

"Én Nagyné Zita vagyok, s minden évben egyszer ellátogatok Erdélybe. Nagyon kedves barátaim élnek ott, akikkel itt nálunk, Magyarországon ismerkedtem meg. Ha tudnak, ők is jönnek. Nagyon szeretem az ott élő embereket, mert ők még emberszeretőek, barátságosak, tisztelik egymást. Sajnos ez nálunk ma már nem divat. A táj, az egyszerűen minden alkalommal lenyűgöz. Voltam már ősszel, télen, nyáron. A gyergyói vidékre látogatunk el gyakrabban, de jártam már a Tordai hasadéknál, Körösfőn, Segesvárott, Székelyudvarhelyen, s már magam sem tudom, merre még. Néhány igazán számomra megható képet szeretnék küldeni nektek, ezekről az utazásokról!"



Te is elküldheted - nem csak erdélyi - képeidet az aranyfust@outlook.com címre.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Back to top!